Fontana neravnopravnosti ili o tome kako žene pišaju

“U zemljama Balkana u kojoj svaka druga reklama odražava društveni poredak rodne neravnopravnosti, gde reklame beskrupulozno seksistički koriste žene da bi muškarcima prodale svoj proizvod, gde ne postoji stabilno ekonomsko tržište ni društveni projekt ravnopravnosti, gde su žene i dalje u većini onemogućene da participiraju u životu društva (a kamoli da o njemu odlučuju), gde su žene u medijima svedene na seksualne objekte i stereotipizirane dok ne postanu prototipi i uzori za mlade žene (kao i uputstvo muškarcima “šta je to žena”) – u tim zemljama je lako ići oportunistički i podilaziti UKUSU VEĆINE. Pretpostavlja se da tu većinu koja troši i zarađuje – čine beli heteroseksualni muškarci. Pa čak i ovi mlađi od 30. godina, koji su mahom nezaposleni. I oni će živeti od svojih fantazija, i oni će kupiti koji god proizvod im preko stereotipnih žena prodate, jer se uz proizvod ZAPRAVO obećavaju “72 device u senzualnom raju“. Sva je šteta što su te device, mahom virtuelna, nepostojeća bića.”

via Žene sa Interneta