Važne stvari o ljubavi

“Pratila sam ih od semafora, duž cele Elektrovojvodine. Vozila sam polako, na pristojnom rastojanju i , da, jesam izgledala manijački. Ali, nisam mogla da ih ne gledam. Kako su oni zaljubljeni! Ma, ne, nisu me videli, šta ti je. Ništa oni sada ne vide, nalaze se u zaštićenoj opni, tu se sada dešava mnoštvo hemjskih reakcija. Zastajali su više puta, da bi se ljubili i grlili, a ja sam onda silazila sa bicikla i pravila se da nešto vadim iz tašne. Mislim, u jednom trenutku sam ih prošla al sam se vratila i ponovo nastavila da ih pratim. Htela sam da ih osmotrim iz više uglova. Pa šta ako sam frik, zabole me. Želela sam da ih gledam, to tako retko viđam! Kako su se samo nežno i strastveno ljubili i grlili! Ona se malo popela na prste, obujmila ga je rukama oko vrata, gledala ga je širom otvorenh očiju, a on je žmurio, i ljubio joj usne, sav zarumenjen. A onda bi se odvojili, ona je veselo vrckala, a on, sa maglom u očima, držeći njenu šaku u svojoj, pomalo smušeno je nastavljao da hoda, verovatno misleći na to da li mu se vidi erekcija kroz pantalone.”

via Žene sa Interneta