Amanda Palmer odgovara Sinead O’Connor na otvoreno pismo koje je Sinead uputila Miley Cyrus, isprovociran poređenjem koje je Miley napravila između svog novog spota i velikog hita “Nothing Compares 2U”:

“Da li želim da čitava generacija tinejdžera gleda Majli Sajrus i zaključi da je jedini način da se privuče pažnja za sopstvenu muziku da poskidaju odeću i mrdaju okolo koliko god nasilno i glasno je to moguće? (I kad smo već kod toga – imajući veoma malo kilograma i izgledajući perfektno manikirano bez ijedne trepavice ili molekula maskare van svog mesta čak i kada se suze kotrljaju se niz lice)

Jebeno ne. Ali ja ne želim ni da im kažem da je to pogrešno, zato što sam rekla: muzičko polje mora da obuhvati sve. Nema šanse da Majli pročita tvoje pismo i okrene se i kaže “Jebote, oni su me iskorišćavali sve vreme!” Ona koristi sopstvene prednosti, svoju mladost, svoju slavu i svoju seksualnost … i ona to zna. Mi žene sve to radimo, u izvesnoj meri, i samo želimo da osećamo da je NAŠA RUKA na džojstiku. Govoreći joj da je njen tim kriv znači govoriti joj da ona nije u kontoli nad sopstvenom karijerom i odlukama, a ja mislim da će se ona samo osećati patroniziranom.

….

Želim da živim u svetu gde Majli (ili bilo koja muzičarka) može mahnito da “tverkuje” sa 20. godina, potpuno se pokriva cvetnim hipi mumuom sa 37.godina, pojavi se u 47. godini u providnom lateksu i pozira polu-gola, kao Keith & co, bude na naslovnici Rolling Stone u 57. godini, i da joj se oda priznanje što je tako opuštena u vezi sa svojim telom.
To nužno ne znači da žene moraju da igraju očajničku JA-SAM-I-DALJE-SEKSI igru dok stare. Gledanje Madoninih plastičnih operacija i očigledne tvrdoglavosti u vezi sa starenjem čini da moja unutrašnja tinejdžerka želi da vrišti (TI SI MADONNA! TI SI DOĐAVOLA MOGLA DA UČINIŠ DA STARENJE BUDE SEKSI A NISI!), ali odrasla osoba u meni zastane da dođe do daha i seti se – da Madonna samo uobličava svoje mesto na “igralištu”. To kako ona odluči da izvaja svoje lice i telo je samo … njen izbor. Moram da joj dopustim da ga napravi i aplaudiram joj za to što je dosledna sopstvenoj ličnosti čak i kada ja nikada ne bih napravila iste izbore.”

http://amandapalmer.net/blog/20131003/

via Žene sa Interneta