Vujica Rešin Tucić – Igrac u svim pravcima

Doba umrežavanja? Hej Žene s Interneta!
Nije ovo doba nešto posebno… samo je brže nego nekad.😉

O tome svedoči i nasleđe “tradicije avangarde” i Vujica Rešin Tucić u emisiji “Igrač u svim pravcima” (Nenad Milošević, 2009.god.)

Izdvajamo:

“Ja se inače osećam kao čovek poreklom od ljudi. Ljudi su moji daleki preci. Ako tražim neku svoju tradiciju, neku prošlost…nas su optuživali da smo protiv tradicije. Nismo mi bili protiv tradicije, nego smo mi stvarali svoju tradiciju. Za mene je velika moja tradicija Njegoš, Laza Kostić, Oskar Davičo. To je moja vertikala.
U tome je i bila velika greška svih onih koji su mislili da smo mi opasni, što oni nisu mogli da shvate da može da postoje više tradicija.
Bilo je ono vreme, negde tamo 70.-te godine, kad smo živeli u sobi 3. sa 4. metra, u 12. kvadrata, i kad uveče zaspi moja supruga i ćerka, nije se moglo kucati na pisaćoj mašini, pošto smo svi u istoj prostoriji.
A ja sam tako hteo da nešto svetu saopštim! Pa sam se dosetio i napravio “Struganje mašte” tako sam ja to nazvao. Napravio sam izvesne vizuelne radove, koji su se mogli u tišini raditi, a veoma glasno su govorili o suštini u kojem smo tada živeli. A suština tog sveta u kom smo živeli, jeste POLITIKA, NASILJE, SEKS.

Ja sam nekako u to vreme otkrio knjigu veština ratovanja kineskog (generala, strategiste i filozofa) Sun Tzua i u njoj piše: “Taktika je slična vodi, voda ide tamo gde može.” Ljudska psiha je kao voda. Kao što voda reaguje i na najmanji dašak vetra, tako ljudska psiha reaguje na sve ono što čovek doživljava.
A istovremeno on (Sun Tzu) je rekao: “PROTIV ONIH KOJI SU BLIZU UDRUŽI SE SA ONIMA KOJI SU DALEKO.”

I mi smo se, ono što bi se danas modernim jezikom rekli – UMREŽILI.”

Pogledajte video do kraja

UMREŽITE SE sa onima koji su daleko! \u003C3

via Žene sa Interneta