TKV: Žena se u Srbiji ne smatra opasnom

“Ako si pošten i ako si odgajan da budeš fer, to se u ovoj sredini ismeva. Najstrašnije mi je to što ljudi koji su obrazovani i talentovani, ili imaju samo malo veću ambiciju su uvek ismevani.
….

Sredina je mnogo pitomija što se tiče crtanja grafita. U stvari, kada bih radila neke političke grafite – interesovali bi se za mene. Ja mislim da mi njih samo ne interesujemo. E, sad, kad govorimo o tim kulturnim krugovima, ja sam tu dosta skeptična. Ko čini kulturne krugove koji odlučuju? Ko tu uopšte bilo šta određuje, kad ne radi nijedan muzej niti postoji adekvatno kulturno obrazovanje i vaspitanje.? Ima ljudi koji to cene, ima onih koji to ignorišu.

Postoji još jedan nivo – kad si devojka koja radi tako nešto. Niko od tebe ne očekuje da se time baviš, jer to prosto “nije devojački”, što je totalno idiotski. I onda vidiš kakav odnos prema ženama ima ovaj sistem. Žena se uopšte ne smatra opasnom, što je užasno potcenjivanje. To je ono “šta ćeš ti napolju, idi kući, nije lepo da se šetaš noću”.”

via Žene sa Interneta