Mi nedojebane s kolodvora internet

I ja, se, takođe, ko što sam rekla, zaprepastim, a potom se iznerviram, a naročito se iznerviram kada neko za neku žensku koja zastupa feminističke ideje, kaže da je nedojebana, i to onako trijumfalno, kao da je time ispucao čitav šaržer prejebenih argumenata koji su ovu jadnu feministkinju zakucali za zid srama polemičke nemoći. Ili oni što naivno misle, uz dužno poštovanje kurcomicinu, kojeg izrazito poštujem, da se svi problemi rodne ravnopravnosti mogu rešiti jebanjem, eeej seko! I malo krenem da se bavim tom temom, nedojebanosti. Prvo napravim anketu međ bližnjim: jel ima neko da se oseća dojebanim? Nema. Niko! Stopostotni odgovor je NE! Svi su nedojebani! Evo, prva ja! Ja sam totalno nedojebana! I kad se jebem, to mi ništa ne garantuje da ću se u budućnosti jebati, pa se unapred osećam nedojebano! A i vi koji tako samouvereno mislite da ste dojebani, ko zna šta vas sve čeka u budućnosti! Vas aseksualce ovde ne računam. Vama se jebe za jebanje.

via Žene sa Interneta