Uz ovaj oglas bi kao soundtrack mogla da svira pesma Leslie Gore “You don’t own me” kako bi se ova grozota transformisala i kroz kritički mock-up patrijarhalnog poimanja vlasništva nad “pičkom” (a.k.a. ŽENOM), ismejala dominantni diskurs koji kreira mnoge partnerske odnose na prostorima Balkana.

Da li se stupanjem u bračnu zajednicu žena odriče prava na svoje telo i predaje ga u ruke suprugu da on sa njim radi šta god poželi?
Da li se ona odriče upravljanja sopstvenim životom i poistovećuje se sa fabrikom za bebe?

Ne, ne i ne!

Ono što je dodatno problematično u ovoj situaciji jeste što je taj oglas i dalje aktivan na sajtu http://www.pik.ba/ koji je specijalizovan za prodaju robe putem oglasa, što znači da mora imati administratore/ke koji su odlučili/le da to ostave onlajn.

To znači da će (podaci preuzeti sa pik.ba) “oko 3 miliona apsolutno jedinstvenih posjetitelja mjesečno” i “663.500 aktivnih korisnika” moći da pogledaju ovu “afirmaciju muške dominacije”.

Čak i kada se šali, ON mora jasno označiti granice svoje teritorije i ukazati nam da sa njom on može činiti šta god poželi.

Pa i zameniti je za krmaču.

via Žene sa Interneta